Svaren ni väntat på

Hur kom du på att du skulle börja blogga?
Jag har hela livet älskat att skriva och när jag hörde om att man kunde blogga startade jag upp en blogg som jag sedan efter några månader stängde ner och startade den här.

Vilka är dina favorit bloggar?
Jag brukar kolla runt på väldigt många bloggar för det är väldigt många som driver bra bloggar. Men min absoluta favorit är Kenza, hon kör verkligen sitt eget race.

Vad vill du jobba med när du blir stor?
Drömmen att bli kriminaltekniker har varit stor sen början på högstadiet. För mycket CSI kanske, vem vet? ;D

Vart vill du resa?
Jag skulle väldigt gärna vilja resa till New york eller någon annanstans i USA. Det skulle vara grymt kul att arbeta där också!

Vad har du för planer i framtiden?
Förhoppninsvis jobbar jag som Kriminaltekniker, bor i en stor villa eller flott lägenhet antingen mitt i stan eller lite mer utanför stan med en fin liten familj.

Bästa låten iår?
Om du menar som har blivit producerad i år så måste det nog vara Soulmate - Natasha Bedingfield, hon har en grym röst!

Vilka är dina största intressen?
Innebandy, musik och mina vänner/pojkvän.

Berätta något om dig som inte många vet om
Jag heter Venny i mellannamn, rätt ovanligt men fint (;

Bästa i ditt liv just nu?
Det är alla mina fina vänner runtomkring mig, som alltid gör mig glad!

Det får räcka tills nästa gång :)




Kommentarer
Postat av: matilda

haft en bra dag? :)

2009-09-03 @ 16:54:38
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: malin

kenza är min favorit oxå ^^

2009-09-03 @ 18:53:49
URL: http://malinmlindbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0