Skulle ni kunna tänkar er?

Shit vad jag är trött! max 3 - 5 timmars sömn nu varje veckodag i ungefär två veckor.. Det tar på. Men idag har jag gjort bort min tredje och sista innebandyträning för den här veckan och nu är det bara att längta tills matchen på söndag. Dessutom så ska jag på avskedsfest för Sabina som snart flyttar till Holland.. Men om det inte blir av ska jag med de andra brudarna ha myskväll med film och vin. Taggar!

Sandra den jäveln har redan tagit sin piercing i tungan är lite avundsjuk men det är ju bara tre veckor kvar tills min så. Dessutom så ska ju Felicia pierca näsan och Tirri kanske också skulle ta tungan, blir awesome! Men blev lite nervös efter att ha hört hur det såg ut och att man inte får röka på TVÅ veckor och inte dricka alkohol och en jävla massa mer saker man inte fick göra. Det kommer bli tungt! Får se om jag kanske tar näsan istället då, jag menar vill som inte att halsen ska svälla igen så man kvävs för att man tjuvtog en cigg för att det blev för tungt.

Sen tror jag inte att det var så mycket mer jag hade att dela med mig faktiskt. Jo förresten, som ni sett så har jag ju knappt skrivit de senaste dagarn och inga bilder heller. Men om ni läser inlägget som är näst längst upp kanske ni förstår varför. För ett tag framöver så blir det nog såhär inläggen kommer se ut: en till tre gånger om dagen med någon bild i varje inlägg. Sov gott för nu ska jag läsa igenom läxan för imorgon och sedan se på OTH och GosipGirl! (:


En väldigt gammal bild med ALLA brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0