Pierca tungan, eller vad säger ni?

Avskedsfesten blev inte av för min del ikväll eftersom jag inte kunde ta mig fram och tillbaka, hit och dit. Kändes väldigt tråkigt eftersom jag väldigt gärna hade velat fara. Men istället ska jag och Sabina ta en heldag innan hon far på onsdag. Jag kommer sakna henne så grymt mycket!

Så nu sitter jag här hemma och ska fortsätta se skräckfilmen The haunting in Connecticut med Tirri. Sen så ska både Felicia och Ronja komma hit ikväll och fortsätta våran mys/film kväll. Så det kommer bli väldigt kul! Pratade dessutom nyss med Sandra så nu kan hon: Prata bättre och har inte lika ont, så det awesome! Nu taggar jag piercing i tungan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0