Johanna Hissar & Dissar

Johanna Hissar

  • Sommar & Sol då man kan lägga på sig en och en annan linje på kroppen. Själv ser jag mycket bättre ut med lite färg på kroppen, sen så är det en skön avkoppling att bara ligga i solstolen, lyssna på musik och rysa av värmen.
  • Min Burberry väska som jag köpte i Turkiet. Väldigt stor, praktiskt och funkar perfekt för att rymma; Skolgrejer, kläder, dator och en hårspray/lite smink. Den är större än vad den ser ut! Du hittar en bild med väskan lite längre ner i ett annat inlägg.
  • Oriflame salvan som jag rekomenderade tidigare. Den tar bort brännsår, munnsår och det svider inte ens när man använder den. Ni hittar den salvan längre ner i ett annat inlägg om ni undrar hur den ser ut, den är en miniatyr bild så den går lätt att klicka upp för att få i ett större format.

 

Johanna Dissar

  • När man ska köpa en lotion som gör att den mjukar upp huden (och detta är viktigt), man frågar efter hjälp för att få den bästa salvan och när man betalt samt använt den några gånger och det inte visar något resultat utan bara ger en god lukt tycker jag att det inte är något man hissar.
  • Att gå på solarium i hopp om att bli lite brunare (obsevera att jag har lätt att bli brun och aldrig bränt mig tidigare i hela mitt liv) gör att jag blir röd som en tomat, huden som gummi, bh går inte att använda och skinnet lossnar för att man bränt sig så ordentligt att man fått en brännskada. De hade då inte meddelat att de nyligen bytt rör! Första gången i mitt liv jag någonsin bränt mig. Det var efter det som oriflame salvan kom in i bilden.

 

 




Kommentarer
Postat av: Laila

Så söt kommentar du skickade :) Blev glad av att läsa den :)

2009-09-03 @ 22:13:05
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Michaela

SV: okejj :)



Bra blogginlägg!

2009-09-03 @ 22:16:02
URL: http://citytjejen.blogg.se/
Postat av: En modells liv

hann ju inte ffråga :/

2009-09-03 @ 22:27:08
URL: http://modellinglove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0