Jag och en åsikt!


Haha lite roligt är det faktiskt att läsa i bloggar som bland annat: Kissie och Paow att få se --> "shit, jag är så känd! MEN ge fan i att skriva om oss. Asså typ lägga ner tid på en blogg som handlar om andra bloggar!" Lite underhållande är det faktiskt. Jag menar alla dessa skvallertidningar som dom lägger upp stup i kvarten i bloggen handlar bara om bilder och skvaller om en massa kändisar: "dock kändisar på riktigt, som är bra på någonting".

De skriver, provocerar och gör det jävligt bra eftersom svenska folket verkar vara grymma på att ta åt sig och gör dem dom hatar mest rika och få en massa dörrar öppna som man själv bara kunnat drömma om. Tack vara att vi är så lätte provocerade tjänar dom pengar! Inte lönt att gå in och kommentera om hur ful dom är för att denne person är avundsjuk för att den är rik och tjänar mycket pengar, men du är delen till varför dom gör det så grattis!




Kommentarer
Postat av: Tornevall

Jag tror att de där tjejerna hade tjänat betydligt mer på att provocera med stil och inte bara för provocerandets skull. Det är ju inte direkt någon Schulmanstil på deras inlägg, utan påminner mer om "Hej, jag är pantad, kom hit och bekräfta det"

2009-09-29 @ 23:18:51
URL: http://blog.tornevall.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0