Det är inte lätt när det är svårt

Som jag sa igår så har ju Sandra piercat tungan, kan säga att nu är jag ännu mer nervös om jag skulle ta i tungen. Hennes tunga är typ uppsvullen till en boll? Hon har rätt svårt att snacka? Sen så kan det hålla i upp till två veckor? Inte najs! Men om jag vill någonting och hur nojig jag än blir så känner jag att jag typ måste eftersom jag velat det här så länge..

Idag är det i varje fall fredag och jag känner mig grymt taggad för ikväll oavsett vad som blir av. Är fortfarande inte hundra procent säker på vad som blir av. Men jag tror nog att det lutar åt att fara till stöcksjö med brudarna! Blir så arg att jag inte riktigt har pengarna till att dra ut på krogen och köpa mat osv, så går det när man lånar ut för mycket pengar. Hade verkligen velat säga hejdå till Sabina, vilket jag kanske ändå kommer kunna göra, känns jätte tråkigt för att hon ska fara men samtidigt jätte roligt för hennes skull. Men till nyår kommer vi fara till Holland och hälsa på i några dagar, men det är ju så långt bort!

Men nu ska jag fixa några saker så jag hinner in till stan och luncha med Tirri och Sandra!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det det är jätteolika! Jag svällde nästan inte upp nånting alls, o kunde prata helt som vanligt. Mamma ringde morgonen efter när det ska vara som värst o hon märkte ingenting. Han som jag bodde med då märkte heller inget förrän typ några månader senare ;D så goo for it!

2009-09-29 @ 14:03:16
URL: http://ponkins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0