Anna Anka

Jag måste säga att jag tycker att hon är grym! Hon är inte som kissie och kommer med jätte konstiga åsikter och osmidigt gör sig känd på ett mycket negativt sätt. Men Anna Anka bjuder på sig själv, har bra åsikter samt konstiga åsikter så den person kan man inget annat än att tycka om.

Anna Anka i Rix morgon zoo: Han är den bästa slickaren.

Anna Anka i en intervju med aftonbladet: Jag tänker mycket på min hälsa och hur jag mår för att vara en bra mamma till mina barn.

Anna Anka i svenska hollywood fruar: Man ska suga av sin man innan frukost varje morgon om han så vill om man inte vill riskera att han är otrogen.

Självklart leker hon också men hon gör det på ett smidigt sätt. Vissa hatar det andra inte!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0