20 års dag

Min älskade pojkvän fyller 20 år idag, så en massa grattis till honom! Ikväll blir det god mat, tårta och sedan hitta på någonting roligt på kvällen. Ni undrar säkert vad han ska få i present? Om jag ska vara ärlig så har jag ingen idag eftersom han fick en rätt tidig present för någon månad sedan som ni dessutom kanske kan lista ut. Men jag har planerat ännu en present som kommer inom kort men det kan jag ju inte skriva här så han vet vad det är innan han öppnar den (:

I varje fall. Vad har hänt idag? Jag har varit i skolan på mina två lektioner och sedan blev det en snabbis in till stan där jag lunchade med brudarna och tog en latte på Sandys. Sen avslutade jag med att övningsköra på trafikskolan.

Men från det ena till det andra tänkte jag förklara min konstiga uppdatering på sistone. Det är såhär att det är en person som har funnits med under min uppväxt som har dött och jag fick veta det i mitten av förra veckan. Så då har det blivit rätt mycket text mindre bilder och lite sämre uppdatering. Men på onsdag ska jag försöka dra igång som vanligt!

I hope you understand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0