Jag skämtar INTE

Jag och Sandra var just ute och skulle ta en natt cigg då vi plötsligt såg något sjukt märkligt. Det var något stort, mycket större än en fallande stjärna, sedan helt plötsligt splittrades det. Vi kollade upp kometer och asterioider vilket medförde att vi antog att det var en asterioid.. Kan inte ha varit något annat! Sedan helt plötsligt hamnade vi på år 2012 som säkert många känner till. Kommer jorden gå under eller inte? Jag menar att det är klart att man tror på det bibeln säger, mayafolket osv OM man är troende. Men när det börjar komma upp saker om NASA och planeten nairubi eller vad den nu heter så börjar man ju undra. Undra om det börjar 20 / 12 - 2012 och är jorde utplånad dagen efter? jag menar året är ju datum och månad bredvid varandra. Jag vet inte, men läskigt är det!

Vill gärna veta så mycket mer. Någon som kan komma med argument emot det alla säger? Eller typ att någon från NASA ringer mig och säger "nämen Johanna det är lugnt, det är som dom skrev i den där artikeln att det är en på miljonen att nairubi träffar jorden. Du behöver inte vara rädd för vi har allt under kontroll och om det är så att det börjar hända saker så har vi en rymdraket som tar alla nära och kära plus dig till en planet där ni kan bo..." Drömma kan man ju alltid! Är typ rädd.. Känns fruktansvärt jobbigt att ha gått i skolan hela livet och sen när man är klar hinner man jobba två år sen är det klart. Du hinner inte skaffa barn, inte köpa en gammal villa som du kan renovera upp, du hinner inte få ditt drömyrke.. osv osv osv..

Kanske det behövs lite sömn!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju bara fejk

2009-10-06 @ 18:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0