Har jag ett mål så ska jag nå det, förr eller senare!

Har typ legat i sängen sen jag vaknade men eftersom internet inte har funkat så har jag inte kunnat fixa det plugg som det behövs internet till, skriva ett blogg inlägg eller något över huvud taget. Det är inte lätt alla gånger!

Jag vet inte om jag sagt det tidigare men mitt mål var ju från början att ta körkortet direkt jag fyllde arton men eftersom det blev sådana förseningar la jag målet till innan jul och jag lovar att jag är på god väg. Kommer inte säga till någon när teori provet är eller när uppkörningen är men efter kommer jag komma springandes med papprena i min hand.


Sen så ska jag ju träffa min älskling idag! <3

Men nu ska jag fortsätta läsa Candide så det är klart tills imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0