Fullspäckad dag!

- Lunchat med Sandra
- Övningskört på trafikskolan
- Shoppat
  • Mössa och vantar
  • Vinterjacka
  • Klocka
  • Hårspray
- Käkat middag på stan med Sandra och Tirri
- Umgåtts med älskling och varit och kollat på Paulo Fransisco på Idun
- Nyss kommit hem och är svin trött

Ni hör ju själva hur fullt upp jag har haft det, så ni förstår mig nog när jag säger att jag inte hunnit blogga idag för att hela min dag har tillbringats i stan och jag som egentligen blir less efter att hänga i stan en timma. Då förstår ni mig nu varför jag är så trött efter nästan tolv timmar inne i stan?

Kommer med nytt och fräscht imorgon men nu ska jag slänga i mig lite mat och ta en godnatt cigg (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0