En gång krigare, alltid en krigare

Ni har väl inte glömt bort Sandra? Ni vet: En av mina bästa vänner som för det mesta syns i min blogg och typ får mest uppmärksamhet. haha! Men ni vet vem Sandra är (; Vi sitter just nu hemma hos mig och har fixat och trixat med diverse saker. Vi har bland annat hyrt filmen "The final destination". Vi var även sugen på Once a Warrior eller något liknande. Sounds awesome!



Har ju träning ikväll! Finns många soffpotatisar men idag är det träning som gäller som exakt alla mina tre träningar i veckan plus match. Känns as skönt att dessutom vara ledig från skolan imorgon för vi ska typ vara uppe hela natten och röja. Jag känner avundsjukan stiger från många håll förrutom de 2200 elever som går på min skola.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0