Dresscode






Har tyvär inte råd med någon fräsig kamera så camen får det bli. Men jag hade faktiskt en som jag köpte för sommarjobbslönen förra året men den gick sönder rätt snabbt så jag lovade mig själv att köpa en dyrare som håller nästa gång. Så beroende på om det blir utomlands i augusti eller inte vet jag om det blir en nya kamera snabbt eller om det tar längre tid. Men man ser ju iaf att jag har fina kläder som sitter riktigt bekvämt och fina naglar. Dock ser jag lite nyvaken ut och inte hunnit duscha än. Men man kan ju inte vara perfekt på alla kort eller vad sägs? (:


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack så mycket! :)

2009-07-29 @ 12:29:54
URL: http://sarahcollin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Har fårgestund på bloggen, ställ gärna en fråga =) , Kram www.nulleew.blogg.se

2009-07-29 @ 12:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0