En svart och en röd pupill

Ja äntligen har man lyckats ta sig hem! Efter jag hade ätit supergod hemmapizza skulle vi ta oss till ålidhem för att köpa godis, 2,90 kr/hg så jag köpte typ ett kg. Men då på tillbaka vägen började moppen dö stup i kvarten så det tog en timma fram och tillbaka vilket är ett jävla tag. Men nu har jag hunnit bytt kläder och sminkat mig så nu är jag påväg till min älskade Sandra. Det blir nog bara en massa godis, film och snack men jag lovar att så fort jag bara kan skriva och lägga in några bilder!


Tjocktröja från Carlings
Tunika från Gina Tricot
Leggings från Gina Tricot
Benvärmare Gina Tricot


HAHA, kolla ena ögat? What went wrong ;O
Jaja, nu har jag brottom see yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0