Beställa kläder och bloggare som når framgång genom att provocera

Förlåt för gårdagens uppdatering. Hade min sista dag på jobbet igår och var fruktansvärt trött så jag och älskling la oss i sängen och såg the hangover och somnade direkt efter filmen. För ni som inte sett den filmen så rekomenderar jag den starkt. Riktigt bra och rolig!

Från det ena till det andra så sitter jag nu på altanen i det fina vädret och kollar runt på diverse bloggar. Älskar kenzas blogg hon verkar verkligen vara en rolig och ärlig person rakt igenom. Inget provocerande för att få läsare utan hon verkar vara sig själv. Men samtidigt läser jag de andra bloggarna som gör allt för att provocera bara för att det är så jävla roligt och patetiskt.

Nä men nu ska jag kolla igenom H&M's höstkatalog och bestämma mig för vad jag ska beställa hem (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0